Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

söndag 21 mars 2010

De blir en dag på stranden....

Att få sonen att sitta vid bordet här hemma och öva sig på att skriva sitt namn är näst intill omöjligt. Men att sitta och skriva i sanden med en illaluktande fågelfjäder behövde inte ens jag säga till om. Han kom på ideen själv och oj vad kul det var.

Utomhuskillen leker för fullt. Fantasin flödar!!! Att hoppa på stenarna var en favorit. Självklart trampade han rakt i havet ett par gånger och var blöt upp på byxorna. Men skit i det, låt ungen få njuta och ha kul tänkte jag. När jag frågade honom om han var blöt om fötterna fick jag till svar "-Nej det är bara sockarna som är blöta"!!!

Ja vi har gummistövlar men vad fan man kan ju inte få med sig allt på en utflykt. Något glömmer man ju alltid. Brukar alltid göra en snabbcheck, plånbok, nycklar, skötväska, 2 barn. Ok då har jag allt med mig!!!

2 kommentarer:

Jo sa...

Elli sitter här och kollar när jag surfar. Nu fick hon syn på Kyriakos och utropade "Fiiin pojke!". Hahaha! Det kanske är dags att introducera dem snart? ;)

Karro sa...

Haha, ja varför inte??!!!