Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

onsdag 16 december 2009

Och allt förändrades

För 4 år sedan förändrades våra liv. Helt plötsligt tyckte jag att bilarna körde fortare, började oroa mig över småsaker, all min egen-tid övergavs nästan, mitt klädkonto blev tomt och istället inhandlades barnkläder, skönhetssömn uteblev och sömnlösa nätter blev det istället. Det var inte alltid så lätt. För det är inte lätt att bli mamma. En berg å dal bana för både tålamod, humör, sömn och livet i allmänhet. Men det bästa som hänt mig. Det räcker med så lite för att mina ögon ska fyllas med tårar och kärleken till denna pojk strömmar ur mig.

Stort grattis på din 4 års dag, Kyriako!! Kärlek och hälsa, Αγάπη και υγεία, som vi säger på grekiska. Må ditt liv alltid vara fyllt med det. // Din mamma

8 kommentarer:

Eva sa...

Så fint! Grattis till din vackra son.

Karin sa...

Grattis till Kyriakos. Mina ögon fylls också med tårar när jag läser, du besriver mammalivet perfekt!

Anonym sa...

Åh så fint.Grattis Kyriakos!
Vill också passa på att önska
En Riktigt GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR.

från en vintrigt Värnamo

Mia sa...

Vad rörd jag blev av detta inlägg, önskar också honom ett stooort GRATTIS på födelsedagen!!

Eva Henriksson sa...

Ja hoppas julen blir som ni vill ha den. Det är ett underbart underverk du har fått. Sådana underverk ändrar hela LIVET.
Tankarna ändras.
Alla blir rikare.....

Svensk chekchouka sa...

Grattis Kyriakos- mâ du leva till 120 som vi säger här i Israel.
Vad fint du skrev, det trillar en târ i morgon thét.
Kram

Jo sa...

Åh! Vi delar födelsedag, jag och din son. Grattis i efterskott lille Kyriako!

laituri sa...

Grattis Kyriakos.

Hälsningar från Jultomten i finland

C&B-M