Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

fredag 27 november 2009

Spruta

Dagarna springer på och så är det helg igen. Herregud vad tiden går fort. Kommer knappt utanför huset. Ja förrutom som såna där måsten som supermarket, barnläkare och andra tidsbeställningar.
I onsdags åkte jag till sjukhuset och vaccinerade mig. Låg sen med feber 37,5 men kände mig som en nerklubbad säl. Har det med åldern att göra? Har jag blivit gammal eller vad fan har hänt? Klarar jag inte ens 37,5 i feber. Febern är borta nu men värk i kroppen sitter kvar.
Nästa vecka börjar dom vaccinera allmänheten och då också barn. Har inte bestämt oss än vad det gäller Kyriakos.
( Kommentarer om för- och nackdelar med vaccinationen och argumenten kan du spara för dig själv )

Vi har bokat resa till Sverige i Januari. 2 veckor hela familjen. Eller rättare sagt är det Giorgos som bokat resan och det krävs nog ett under för att vi verkligen landar på Kastrup alla 4.
Hela 3 gånger har jag upptäckt fel på biljetterna, så som felstavning på mitt efternamn Karlsson, hello hur svårt kan det vara, glömd uppresa Chania-Athen, glömt boka in Kyriakos.
Nästa gång är det jag som bokar. Fram tills avresa den 15 Januari gör jag korstecknet dagligen över biljetterna!!

4 kommentarer:

Eva Henriksson sa...

Lycka till och kolla biljetterna så att allt blir ok.
Så roligt att komma hem till vårt kalla men fina Sverige. Alla fyra!!!!

Grekland nu sa...

Jag fick ungefär samma symptom som du, 37,5. Höll mej inomhus en dag och sen mådde jag bra igen. Håller med dej om att tiden den bara RUSAR,kan inte fatta att det snart är jul!

Anonym sa...

Ha ha ha Det är inte lätt att vara man alla gånger. Hoppas allt är rätt till avrese dag iaf :D Kram Anna

carro sa...

Hallå vännen! aldrig kul med feber...men bara det går över så tycker jag det är bra med vaccinationen. Här har vi alla i familjen fått sprutan...lill killen reagerade inte något, jag å johan ömma i armen. Nä jag är defenitivt för vaccinationen!
Hoppas allt är bra och sååå sööööt lilla chrissi är! Kramar från laholm. Ska bli så kul att träffas i januari...fortsätt med dina kors så stämmer säkert biljetterna..hihi