Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

söndag 20 september 2009

Nära

Så var det dagen före. Finns inte så mycket mer att skriva än att babyn har fått sällskap av några fjärilar i magen för visst är jag lite nervös.
Allt är klart. Plus lite till som att köksskåpen är städade, tvättkorgen helt tom och förrådet städat, hello, varför får man såna dumma ideer precis inför förlossning?
Imorgon bitti klockan 07,00 ska vi vara på kliniken och sen......2 barns föräldrar.
Kommer inte att ha tillgång till dator under vecka så vi höres till nästa helg då jag är tillbaka hemma igen. Wish me luck!!

19 kommentarer:

Jenny sa...

Å va spännande.
Hoppas att allt går bra och så får ni njuta av första tiden med bäbis.

Kram Jenny

Therese sa...

Hej Karro!!
Lycka till och njut av eran bebis.
Stor kram från Therese

Anonym sa...

Stort LYCKA TILL!

Njut av bebistiden, tiden går så fort.
Kramar från Värnamo

Eva Henriksson sa...

Lycka till. Klokt att fixa ordning hemma innan.
Du gnäller aldrig! (utom av värmen)
Är du inte stor och otymplig?

Det blir snart lättare.
En stor kram och du vet ju att det här klarar dom bra på kliniken!!!!!!!!!!!

Karin sa...

Spännande! Håller tummarna för er nu. Ser fram emot att få se och höra om den nya bebisen. Kram!

carro sa...

HEEJ!!! Karro ! Jag har försökt nå dig några dar nu men antingen har jag fel nummer eller så är det något annat för fram kommer jah inte....försökte även ringa din mammsen men de var ej hemma...så nu skriver jag här! LYCKA till imorgon och tänk.. nu har du snart det lilla knytet i din famn. Hälsa hela familjen och bamse kramar ifrån fam rehnmark-hallberg!

lena sa...

Åhh vilken lyckans dag ni kommer att ha, en till liten till eran familj. Bättre finns inte! Väntar nyfiket på vad det blir för en sort, pojke eller flicka...Lycka till!

Tove sa...

Jag tänker på dig och önskar att allt går bra!!! Å snart kan du sitta å amma till Robbies nya...
Kramar!

Cissi sa...

Oj så spännande! Önskar dig all lycka till och väntar med spänning på nästa blogginlägg ;)
KRAM

Jo sa...

Lycka till nu Karro! Ser fram emot att höra alla detaljer sen - och se din lilla tvåa såklart :D. Kram och lycka till, det här kommer gå kalajs! Och hälsa Stelios om du får en chans ;) (nä, alltså, gör inte det, det var på skoj).

Lisa sa...

Oj oj vad spännande!! Stort LYCKA TILL!! Kommer tänka pa er. Ser fram emot att höra hur det har gatt när ni kommer hem igen.

Stor kram Lisa

Grekland nu sa...

Spännande! Önskar dej lycka till, tänk att du snart får hålla ett nytt liv i famnen! Det där med att du städat lite extra tror jag är ganska typiskt, så gjorde även jag innan jag skulle in på operation.

Fritt ur hjärtat sa...

Jösses här kommer jag och dyker upp mitt i barnafödandet!
Hoppas, hoppas allt går bra.
Kommer kika in igen!

Tina sa...

Åh, vad spännande! Stort lycka till. Jag blev alldeles gladpirrig nu fast jag inte "känner" dig! Det är något magiskt över barnfödslar... Ser fram emot en förlossningsberättelse när du orkar skriva om det!

Eva sa...

Vet inte vad man säger i ett sånt här läge. Lycka till känns konstigt med tanke på att allt säkerligen går strålande av sig själv! Nåväl - ta hand om er, allihop. Ska bli kul att höra mer om den utökade familjen sen. Kramar!

Gabriella sa...

Lycka till!
Kram från Trelleborg

laituri sa...

Hej Karro.
Vi håller tummarna.

C&BM i Agia Marina

Anonym sa...

Stort lycka till vännen!!!
Tänk vad mycket som hänt sen vi satt och drack vodkalemon....hahaha
och gnällde lite på turisterna.
Håller tummarna för er.

Stor kram från
Mia (AMO 2000)

Annika sa...

Lycka till! :)