Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

lördag 22 augusti 2009

Fördelar

2 bra saker med att vara höggravid mitt i sommaren.
Hemma kan man dag som natt ha på sig mannens linne och boxershort. Klädkontot ligger alltså i vila.
Tomt i DVD-butiken och kan välja och vraka mellan alla nya filmer. De flesta andra är ju ute om kvällarna, festar, badar eller på äventyr. Själv längtar jag efter att få dyka ner i soffan, AC på full och så titta på en film. Ikväll blir det Slumdog Millionaire.

3 kommentarer:

Liza sa...

hej.
undrar bara en sak, när du jobbar som reseledare och din man jobbar? är eran son på dagis då? jobbar du precis som dom andra reseledarna eller får du lite bättre tider?
funderer faktikst på att dra utomlands med min dotter som är snart 4 år och jobba.

Karro sa...

Liza,
Jag jobbade bara som reseledare de 3 första åren sedan gick jag över till kontorsjobb. De sista åren har jag haft turen att bara jobba förmiddagar annars hade det inte fungerat. Kyriakos har gått på dagis.
Denna sommaren jobbar jag inte alls utan har tagit en paus.
Här börjar barnen skolan när dom är 6 år, tänk på det. Skulle absolut inte rekommendera att komma hit med ett utländskt barn och låta dom gå i grekisk skola.
Stanna ni i sverige och kom hit då å då på semester!!

Eva Henriksson sa...

Skönt med inga klädproblem och bra att få ta allt sakta.
Men du gör mycket saker i alla fall Du aktiva människa.