Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

lördag 8 augusti 2009

En god morgon

Du vet den där känslan du får när det är lördagmorgon och du vaknar till strålande sol och sprudlar av energi och vill bara ut i det fina vädret.
Den känslan vaknade jag med idag. Fast i mitt fall för att det är moln och endast 26 grader. Wow, vad ska vi hitta på idag? Måste ut och hitta på något innan solen ångrar sig och blåser bort molnen.

Trevlig helg till er alla!!

2 kommentarer:

Karin sa...

Härligt med så svalt väder! :) Insåg precis att jag inte hade läst din blogg på jättelänge, hade blivit något fel på min RSS-läsare så jag fick inga uppdateringar. Nu har jag fixat det och ska läsa igenom vad jag missat!

Herr & Fru Wallander sa...

God morgon,
Sitter nu - 06.45, ska strax åka till jobbet. Vi här vid "fjällfoten - ja nästan iaf - har just nu 15 grader ute!
Jag började läsa din blogg från början och har ska nu börja med december 2008.

Tack för att du skriver, det ger mig som är svältfödd på allt du har en chans att uppskatta den där 5000kvm gräsmattan som jag har.. *s*