Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

torsdag 16 juli 2009

Tidsbegrepp

- Vakna, mamma!! Kom så åker vi flygplan!! Till dessa ord har jag blivit väckt hela veckan. Stackars Kyriakos förstår inte varför det inte är fredag idag heller. Suck.
- Jag vill åka till mormor å morfar NU!!!! skriker han som värsta väckarklockan och det blev ingen sovmorgon för min del.
- Imorgon åker vi, svarar jag.
- Nej, NU!!!!
Här har vi en kille som älskar att flyga flygplan och bo hos mormor å morfar!! Imorgon bär det av. Äntligen.

2 kommentarer:

Eva sa...

Kul att någon tycker det är kul med flygplan. Jag tycker det är läskigt! Men hanterligt.

Eva Henriksson sa...

Gissa om det kittlar i mormor och morfar också!?
Det är en stor händelse att få rå om sitt barnbarn. Särskilt när det blir periodvis intensivt.
Hoppas det blir så kul som ni vill.....tänker på er i morgon.
vi ska träffa våra barnbarn på tisdag efter en månad som de varit ute med husbilen SÅ VI VET.