Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

lördag 11 juli 2009

Pust

Jag med halsont efter all aircondition och Kyriakos med feber i 2 dagar. Nu börjar värmeböljan ge med sig och det verkar febern också göra.
Vill så gärna åka till stranden eller Jumbo men har ingen ork alls i värmen. Och mannen bara jobbar. Utomhus i värmen med att lyfta tunga resväskor in och ut från bussen. Skulle inte vilja byta med honom. Slut på klagandet. Det enda som är bra med att vara gravid/höggravid mitt i sommaren är att man behöver inte så många mammakläder. Jag kommer i mina vanliga kläder och sen har man ju tur att det är på modet med vida tunikor och klänningar så alla mina sommarkläder har jag köpt på Bershka. Ok jag har bara lagt på mig 5 kilon, runt mage och rumpa, så det är ett enkelt med kläder.
Nu ser vi fram emot fredagen och semestern i Sverige.

2 kommentarer:

Marie sa...

Välkomna hem! ska se om jag inte får ngn dag ledigt så jag kan åka ner, Fralle har ju en present till G.
Kram

Karro sa...

Present till G, varför det?
Vore jättekul om vi kunde träffas men förstår att det blir svårt nu med jobbet.
Kram