Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

måndag 13 juli 2009

Ibland behövs det inte mycket.....

....för att göra mig glad. Stod vid charken i affären och titta vad jag hittade bland grillsakerna.
En engångsgrill. Tjo hoo va glad jag blev. 3,70 euro. Nu ska jag ta med mig korv och bröd ifrån sverige så i Augusti blir det allt en picknick på stranden med korvgrillning. En gång bättre än ingen gång. Härliga engångsgrill!!

3 kommentarer:

Majoulas Blogg sa...

Halloj
Vart hittade du den? Vi letade efter en sådan just för att kunna grilla på stranden. Jag hade tänkt och köpa med mig ett gäng nästa gång men det vore ju supersmidigt att köpa på plats istället

Kram Maja

Marie sa...

Dyrt :-), 19.90 på ICA MAXI!!!
Det går åt ngra för oss vid huset.....

KRAM Marie

Karro sa...

Xalkiadakis supermarket var det.

Hehe, Marie, nu har vi ju inte ICA MAXI här and welcome to Grecce där det blir dyrare och dyrare. Så jag var överlycklig för mina 3,70 euro. Värsta fyndet!!