Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

lördag 20 juni 2009

Musik


Blir lite knäckt när jag läser på Michalis Hatzigiannis hemsida att han håller konsert här i Chania den 27 Juli då vi är i Sverige. Har sett honom live ett par gånger och han är klart en av favoriterna. Sen får han ju hjälp av 1000 tals tonårstjejer som är dödligt förälskade i honom och sjunger med hela kvällen. I år hade jag tänkt att vi kunde ta Kyriakos oss. Han är också ett stort fan och vill alltid lyssna på Hatzigiannis när vi kör min bil. Jaja, får väl bli nästa år då. Man kan ju inte vara på två ställen samtidigt.
Men skulle du råka vara här som turist den 27/7 kan du alltså få vara med om en riktigt bra livekonster på stadion inne i Chania stad. Biljetterna brukar kosta runt 20 euro och dom måste du köpa några dagar innan. Flera butiker säljer dom och det brukar finnas affischer över hela stan med information.

Så har vi min vännina Maries favorit, Sakis, som håller konsert i Athen den 1/7.
Biljettpris 15 euro. Marie, du får väl kolla upp möjligheter med flyg och övernattning.
- This is your night!!!

1 kommentar:

Eva sa...

Jag tog ditt tips här och gick in och lyssnade på Hatzigiannis på Spotify. Det låter bra. Ska lyssna mer snart! Trist att du missar konserten. Annars så verkar det vara Britney Spears Sverigekonsert som alla pratar om här. 13 juli tror jag. Hörde igår att en biljett kan gå för upp mot 3000 kronor. Pust..