Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

måndag 29 juni 2009

Lila färgen

Till alla er som haft Petroulakis som doktor kan jag meddela att han nu fått nog av den lila färgen i väntrummet och inne på sin mottagning. Nu vilar en snygg och mild beige färg på väggarna.
Ja jag var på ultraljud idag. Igen. Tiden går fort. Går nu snart in i vecka 26. Magen växer och "fisken" sparkar och lever rövare i magen.


Johanna, jag vågade knappt titta på Petroulakis hår för då började jag småfnissa och tänka på "skvallret". Var rädd för att få en skrattattack å hur skulle jag förklara det för honom. Ursäkta får jag dra lite i ditt hår??????

4 kommentarer:

Jo sa...

HAHAHAHHAHAHAHAHA!!!! För övrigt skönt att den lila färgen är väck, den var lite ful faktiskt :). Så sjukt att du finns där uppe, så nära och redan känns som en kompis. Ändå har vi aldrig träffats... Kommer ni till Palle tror du? Kramis!

Karro sa...

Ja lite ful och väldigt speciel är den. Men för att vi inte ska sakna den för mycket som har Mr Kapakakis inte målat om så resten av kliniken har lila fortfarande. Hihi.
Är dom nya vägarna och broarna klara ner till Palle nu? Vilken dag i veckan har du ledigt? Vi reser ju till sverige den 17e och sen när vi kommer tillbaka är det Augusti och då ger jag inte mig ut och kör bil här. Sen är det sept och babynedräkning. Varför räcker tiden aldrig till även om man inte jobbar och är hemmafru/mamma?
Känns i alla fall kul att veta att du är där nere på södra sidan och att en dag ska vi träffas. Kramar

Anonym sa...

Hej du,

jag tror INTE att Stelios har peruk för hans son har nämligen exakt samma hår som sin far... Eller så har sonen också peruk ??

Kram Camilla / Tillbaka igen efter härliga Sverige semestern

Karro sa...

Camilla,
välkommen tillbaka. Jo men jag och Johanna har pratat om det tidigare här på bloggen därav mitt inlägg.
Peruk eller ej, världens bästa doktor är han i alla fall!!!
Kram