Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

fredag 19 juni 2009

Glad Midsommar!!


Om jag hade kunnat skulle jag mer än gärna "lånat ut" solen idag och sänt den till Sverige.
Där skulle den få lysa över alla midsommarfirare med nypotatis och nubbe i hand och alla dansande och glada barn runt midsommarstången.
Håller tummarna för uppehåll och lite sol kanske!! Trevlig midsommar till er alla!!

Bild: Jag och Marie på Apollos midsommarfirande på Marathi stranden 2000.

2 kommentarer:

cajbee sa...

Trevlig Midsommar på er själva och grattis till 10 års jubiléet.

Yamas.

C&B-M

Marie sa...

Hahaha men herregud vilken gammal bild du hittat, jag lånar den o lägger hos mig oxå.
GLAD MIDSOMMAR PÅ ER OXÅ
Kramar från oss!