Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

fredag 26 juni 2009

En bra dag!!

Idag är en sån där bra dag. Då allt bara går bra och livet är underbart.
Och sen helt plötsligt får jag syn på TV att dom gör reklam för min favoritartist Andonis Remos. Som ska sjunga här i Chania. Den 8 Juli. Gravid med stor mage och alkoholfria drinkar in till sent på natten, Remos here I come!!!!

Äkta grekisk musik. Äkta grekisk karl. Remos, mina damer å herrar!

4 kommentarer:

Erica sa...

Hej!! När var och hur?? Vi (jag, sexårig son och två tonåriga döttrar) kommer till Chania den 5:e och Remos är en av våra absoluta favoriter. Skulle vara sååå kul att gå när man har möjlighet. Brukar det vara svårt att få tag på biljetter? KRam Erica

Karro sa...

Jag såg reklamen på TV och tydligen ska ha sjung på ett ställe DESTIJL som ligger i Agia Marina, ca 8 km väster om Chania. Tidigare har han hållt konsert på stadion inne i Chania stad men i sommar blir det på en utomhusclub istället.
Tror inte det är biljettköp utan det stod telefonnummer för reservation av bord. Vet inte hur det funkar om man bara dyker upp. Stället ligger precis nere vid havet så skulle ni inte komma in kan ni köra picknick nedanför på stranden för man borde höra musiken.
Kommer säkert att skriva mer om/när vi bokat bord och jag vet mer.
Ha det bra!!!

Eva sa...

Jag lyssnade. Det lät ba!

Erica sa...

Låter ju jättebra!! Då borde det inte vara problem med sexåringen kanske... fast det kanske blir trångt på stranden också :) Kanske ska boka bord då... Tack för info! //Erica