Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

fredag 19 juni 2009

10 års jubileum

Den 19 Juni 1999 lämnade pappa mig på Landvetter och några timmar senare landade en nervös Karro på Chanias flygplats. För första gången. Idag firar jag alltså 10 år här på Kreta. Kärleken till ön som spreds vidare till en viss man som idag får dela med sig av min kärlek till vår son. Och till syskonet som växer i magen.

Skål för mig och Kreta!!

4 kommentarer:

linda e sa...

Skål gumman! Grattis till ditt jubileum, det är så himla läckert att du ordnat dig ett sånt häftigt liv nere på (även min) favoritön.

Och grattis till magen. Super härliga nyheter!

Jag följer dig på bloggen, om inte varje dag så varannan, det är verkligen jätte kul att läsa. Först nu upptäckte jag att nu kan även jag lämna kommentarer till dig, även fast jag inte har något inlogg. BRA!

Sköt om dig, familjen och magen.
KRAM Linda E

Eva sa...

Åh grattis! Vad roligt att Kreta har fallit dig så pass bra i smaken att du stannade kvar. Finns det fler "som du", som du jobbade tillsammans med?

Lisa sa...

Skal till dig och hela familjen! Vilken fin text du skrivit!

Hoppas att allt är bra, ni verkar haft en bra helg med dunderbröllop.

Kram Lisa

Karro sa...

Linda,
välkommen till att kommentera. Hoppas allt är bra med dig. Stor Kram

Eva,
Från min årgång är det bara jag här. Men visst finns det en drös med andra svenska tjejer, både äldre och yngre, som också "fastnat" här. Hihi.