Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

måndag 18 maj 2009

Tur i oturen

Fick ett mail i dagarna ifrån ett par "apollo-gäster" som med åren har blivit vänner och det är alltid lika roligt att träffa dem när de kommer hit på semester.
Så här stod det i slutet " Jag läste i min resedagbok härom veckan om första gången vi åkte till Kreta. Tack vare att vi inte var nöjda med rummet så träffade vi dig. Vilken himla tur!! "

-Det tycker jag också, L och C!! Tur i oturen liksom. Ser fram emot ert besök i September. // Karro

1 kommentar:

Cecilia sa...

nu är det inte långt kvar tills jag åker, 19 dagar!
hur är vädret nu? :) börjar turisterna komma när jag åker ner? (6 juni) :)

jag har bytt blogg och skriver numera i greklandsbloggen. enjoy!