Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

torsdag 7 maj 2009

En underbar dag!!!


En helt underbar dag!!! På många sätt å vis. En strålande sol över hela ön. En strålande glad 3 åring. En strålande mamma som njöt hela förmiddagen på stranden. 3 åringen invigde sina nya strandleksaker och hittade sedan en jämnårig pojk att spela fotboll med. Efter spring och frisk luft fick vi för första gången höra vid matbordet " jag vill ha mer mat" och både jag och Giorgos blev chockade och lassade snabbt upp mer fisk och potatis som minst lika snabbt försvann ner i 3 åringen.
Jag har en massa positiv energi i kroppen och har nu städat huset medans "pojkarna" tar siesta. Jag tar min siesta på balkongen med boken "Längtans Ö".

En underbar dag helt enkelt!!

2 kommentarer:

Eva henriksson sa...

En underbar dag här också med sol och vår och björklöv och vitsippor.
Det är vidunderligt.
Bra elever också! Alla arbetade!
Men stranden är en fantastisk plats.
Vilken lekplats för all sorts lek!
Bollek och vattenlek och sandslott och kanaler.

Lisa sa...

Underbart!! Skont att hora att du har en massa positiv energi. Jag tankte minsann pa er igar!

Kram Lisa