Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

söndag 17 maj 2009

Eftersnack

....till tusen. Alla pratar om Eurovision och speciellt Sakis placering. En 8:e plats fick jag höra imorse. Jag skrev ju tidigare att jag bojkottar tävlingen men ska sanningen fram så tjuvtittade jag på inledningen och hörde sångerna 1 till 8. Så efter Grekland stängde jag av och somnade gott utan att bry mig om vem som skulle vinna.
Men lite snopet för Grekland eftersom dom var så säkra på att komma bland de 3 första. Så en 8:e plats var ett bakslag. Jaja, Saki, det var helt enkelt "not your night" även om du är småsexig, har ett leende som värmer upp den kallaste decembernatten och en tvättbräda på magen som x antal småtjejer skriker efter att få se. Det förvånade mig lite att du inte slet sönder helt din t-shirt på scenen utan bara drog lite retsamt i den så att den tappade formen. Kanske har något att göra med att du nyligen blivit pappa till en liten dotter och att du börjar närma dig 40.

Grattis Norge förresten!!

2 kommentarer:

Marie sa...

Jag e grymt besviken att han inte vann ;-)

cajbee sa...

Hej Karro. Vi finnar uppnådde igen våra förväntningar, sist som vanligt :)