Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

torsdag 16 april 2009

Stark

Är solen och efter 3 timmars slappande på Marathistranden är jag röd som en tomat i ansiktet. Inte så ruttinerat kanske. Men vinden låg på lite och jag kunde inte ana att vårsolen var såååå stark. Med oss på stranden hade vi en engångsgrill så det blev korv och bröd till lunch. Mums, grillad god korv med bröd är något jag kan sakna!!!

2 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Det låter mysigt:)
Och så fin blogg du har!
Verkligen.
KRam Lallis

LINDA sa...

Guuuud ja,korv med bröd är ett måset varje gång jag åker hem till Sverige!! :)) jag och min pappa brukar grilla och äta massa korvar INNAN vi ska äta kött på sommrarana,bra va!hahaha