Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

onsdag 29 april 2009

LIVE- när det är som bäst!!!

Sitter och laddar ner musik för att bränna några CD. Efter att ha laddat ner nästan 20 låtar ser jag att min smak kan sammanfattas så här: manliga artister, smörsångare som Enrique Iglesias, sexiga som Robbie Williams med deras lugna romantiska låtar och helst LIVE-versionen.
Ja menar finns det något bättre än Robbie Williams "Angel" LIVE,????? Nej just det!!! Se, lyssna och njuuuuut av denna låt. Och snygging!!!

3 kommentarer:

Eva Henriksson sa...

Å så mysigt med musiken - internationell!
Min idol är Rikard Wolff som jag har följt i många många år.Oj vad jag lyfter på hans konserter.
Franska sånger och nu senast argentinsk tango.
Det ger kraft.

Marie sa...

Robbie är en av guds gåvor till kvinnan ;-)

Tove sa...

Tack! Trodde jag var ensam om att ha Robbie som IDOL! Marie skrev några sanna ord där.