Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

tisdag 28 april 2009

Gammal kollega

Hej Hanna!! Kul att du hittade mig och bloggen. Klart jag kommer ihåg dig!! Titta jag hittade en bild på dig, Line och Rasmus i albumet från den sommaren vi jobbade ihop. Flitiga apolloguider som planterade och gjorde fint för servicekontoret säsong 2000. En av de bästa säsonger genom mina år, helt klart!!! Sköt om dig, Hanna, å häng kvar på bloggen. Kram Karro

1 kommentar:

Hanna sa...

Men Gud vad länge sen. Har inget som helst minne av den bilden eller att vi överhuvudtaget planterade något. Men vad roligt att du kommer ihåg mig. Jo då, du kan hoppa upp och sätta dig på att jag hänger kvar. Saknar ju Grekland ju. Kram