Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

måndag 6 april 2009

Fint utan namn

I stadsparken såg jag detta fina träd. Vad trädet heter har jag ingen aning om. För mig är det ett fint träd som har fina lila blommor som kanske luktar gott. Ungefär så beskriver jag alla växter och blommor. Färg, utseende och om de luktar. Jag kan inga namn och är urkass på växtlivet. Så snälla ta inte en massa bilder på blommor å träd som ni mailar mig och förvänta er svar. Jag är helt "grön" på de området och har inget intresse alls för att lära mig. Så nu vet ni det!

3 kommentarer:

Veronica sa...

Haha, fint var det rätta ordet :)

Tove sa...

Jacaranda heter det! Så nu vet du iallafall det. Hälsningar från en som normalt bara kan skilja på blommor, buskar och träd...

Eva Henriksson sa...

Tack det var fint att veta Jakaranda är ett hårt fint träslag sa pappa snickaren.