Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

måndag 6 april 2009

Dåligt väder

Vad göra man då? Jo då åker man och shoppar. Vi tog en tur till JUMBO. Alltid trevligt och wow med nya saker dom fått in. När dom öppnade för 5 år sedan ( om jag minns rätt ) fanns det mest leksaker, barnkläder och saker till barn. Idag finns det inredningssaker, saker till trädgården, badrummet, köket, glas, engångmaterial, vasar, förvaringssaker, CD-ställ. Även kläder, sockar, underkläder till vuxna. Nagelset, hårborstar, shampo, krämer och speglar. Och billigt är det också.
Nästan som ett mini-ullared. Så gissa om jag är nöjd!!! Haha.

Lyckan skulle bli total om nu solen kunde komma fram så att turisterna slipper hänga på Jumbo och kan få upptäcka något annat av Kreta!!!

4 kommentarer:

Marie sa...

Ja men det fina vädret är ju i GBG :-)

Karro sa...

Ja vet, men du behöver du ju inte säga högt så att turisterna här hör det. Det är ju fasan när man åker på semester.

Marie sa...

Nä det var allt min kaffe du såg. Varmt kaffe ska ju alltid vara helt svart men
φραπέ σκέτος, με πολύ γάλα.
Inte så mycket kaffe kvar i min burk men hoppas jag snart kan komma ner och fylla på :-)

Karro sa...

KOM!!! Kolla efter den grekiska påsken. Skulle vara så kul med besök.