Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

tisdag 21 april 2009

Böcker


Bokhyllan fylldes på av min mamma. Härligt med lite strandläsning. I mina drömmar kommer jag ligga i skuggan på stranden hela sommaren med min lilla fina "mammamage" å läsa böcker medans Kyriakos sitter snällt bredvid mig och bygger konstnärliga sandslott.
Haha, ja böcker har jag nu. Men tror det blir till att läsa dem om kvällen när sonen somnat.
Boken "Vem vill bli miljardär?" har jag redan läst ut. Lättläst och med 12 fristående ( heter det så? ) kapitel. Gjorde inget att jag flera kvällar somnade mitt i boken för det var lätt att "komma-in-i-boken" igen kvällen efter. Klart läsvärd. Och jag kommer säkert att hyra dvd:en senare för att se om filmen är lika bra som boken!!

1 kommentar:

Cissi sa...

åh den ska jag lägga till på min lista då. Såg att du fått Åse av Denise Rudberg också. Den ligger på mitt bord och är näst i tur att läsas ;)