Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

fredag 3 april 2009

Billiga flygbiljetter

En vännina till mig blev av med jobbet hos Sterling i Oktober. Nu ska hon börja flyga för Transavia.
Tog en titt på internet och de har ju jättebra priser för flygbiljetter Köpenhamn-Chania. Började redan den 1 April till och med. Så ett tips, Transavia.com och välj den svenska sidan.
Sen hörde jag om en vännina här nere där hela släkten bokat flygbiljetter med Norwegian för att komma ner på barndop i Maj. Stockholm, Arlanda- Chania för under 1500 sek/pers hittade jag för perioden 2-9 Maj. Wow, bra pris! Ta en titt här, Norweigan.se.
För boende googlar ni runt på hotellen och bokar direkt med dem. Flera hotell har säkert "specialoffer" för Maj månad då många vill komma igång och är lite rädda (på grund av den ekonomiska krisen) att stå tomma. Jag skrev ju tidigare om Hotell Cretan Sun i Gerani som lagt in ett bra offer för just Maj månad.


2 kommentarer:

Jo sa...

Men gud! Det hade jag ingen koll på alls! Så typiskt... Jaja, nästa ång så :). Gillar dina tips jättemycket, du har verkligen koll.

Julie Roberts sa...

Åh, jeg ville så gerne hoppe om bord på et fly, og flyve "hjem" til Chania!:-)