Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

torsdag 26 mars 2009

Till mina gäster i Trelleborg

Korten har jag tagit precis nedanför hotellen Esperides och Tropicana. Det är ju lite svårt att se men dessvärre ser det ut att ha kommit mer å mer stenar och ett par meter från strandkanten kunde jag se några stenblock. Kan bli lite problem för frugan din att gå. Nästa vecka ska jag på "bloggbesök" i Kalives ( och Almyrida om jag hinner ) så jag ska kolla stranden där med.
Annars ta en titt på Agia Marina, där är det ren sandstrand och rätt hårt packat sand vilket gör det lättare för henne att gå. Men då måste vi hitta ett bra hotell precis vid havet. Låt mig återkomma!! Hoppas allt är bra med er i Trelleborg!!! // Karro

Inga kommentarer: