Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

onsdag 11 mars 2009

Julen varar än till påska.....

Jag kommer inte så bra överrens med blommor och växter. Dom överger mig allt för snabbt.
Men denna julstjärna verkar trivas hos oss och har inte förstått att julen passerat för länge sedan. Ok nu ska jag ju erkänna att det kanske är normalt att julstjärnor håller sig så länge, vad vet jag. Men så länge julstjärnan vill vara kvar hos oss så får den väl stå där på bordet.
Julen vara ju till påska, och dit är det ju några veckor.

2 kommentarer:

Veronica sa...

Mina överlever MAX en vecka så det är bara att gratulera! Hmm kanske ska ta ner julgardinerna i köket?!

Karro sa...

Tack Tack!!! Men du HAR i alla fall julgardiner och byter och fixar, bravo för dig. Jag tycker att vi tar ner gardinerna och ut med julstjärnan till påsk då, eller vad säger du Veronica?