Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

fredag 13 mars 2009

Att vinna högsta vinsten

Tänk dig in i detta. Du vill så gärna vinna pengar. Du spelar på lotto, skrapar skraplotter och hänger på travet. Allt för att vinna pengar. Men det vill sig inte. Istället får du se hur dina vänner som bara spelar bingolotto 1 gång i månaden drar hem vinst. Och till och med några andra vänner som blev miljonärer för 3 år sedan nu igen vinner. Fan då är det svårt att hålla sig glad och glädjas med dem. Avundsjukan och svartsjukan finns där. Kan man glädjas åt andra?
Här försöker du göra allt för att vinna men det vill sig inte. Medans andra som sagt får högsta vinsten utan att knappt lyfta ett finger.

I detta fall är högsta vinsten att bli gravid och få ett barn. Jag pratar om ofrivillig barnlöshet.

Min vän, du är i mina tankar och jag önskar så att högsta vinsten kommer till er en dag!!!

1 kommentar:

Majoulas Blogg sa...

Hej på dig, jag hittade hit från Johannas ´s blogg och nu har jag läst ALLA inlägg här hos dig.. *puh* .. det tog lite tid men attans så kul och lärorikt det var

Kram Maja som sitter i kalla Stockholm med snö.. men som trots allt har ett litet glas retsina brevid sig som uppmuntran