Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

torsdag 26 mars 2009

Ändrar taktik

Förra veckan var det jackpot på Joker men ingen vann de 3,000,000 euro som fanns i potten.
I söndags var det jackpot igen. 5,000,000 euro. Ingen vinnare.
Ikväll spelar vi tredje gången gillt och kan dra hem 7,000,000 EURO!!!!
Fast jag ändrar taktik och inställning och tänker "Jag vill INTE vinna" för vad ska man göra med så mycket pengar???. Och skulle jag råka vinna, haha, så hoppas jag att jag inte blir ensam vinnare utan får dela med andra. Det räcker med någon miljon för mig!! Snällt tänkt va?

3 kommentarer:

cajbee sa...

Vi håller tummarna.

C & B-M

Svensk chekchouka sa...

rätt inställning. statistiskt sett vinner bara folk som egentligen inte vill. Hur mânga gânger har man inte sett reportage om folk pâ tv som vunnit miljoner, fortsatt att arbeta pâ samma kontor, bott kvar i samma lägenhet, och som bara unnat sig en ny bil... Jag kommer aldrig att vinna, jag skulle tycka det var sâ underbart att ge bort pengar, köpa villan min kompis drömmer om, betala utbildning till fattiga barn och unna mig själv n^gra vräkiga smycken... suck. hoâller tummarna!!!

Karro sa...

Vann inte ett öre. Det visade sig att 1 person tog hem 7,000,000 euro. Fast nu pratas det om att det kan inte vara möjligt utan att spelbolaget behållt pengarna. Allt är möjligt i Grekland och ingen kan bevisa något.