Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

söndag 8 februari 2009

Nu drar vi snart

Men hej å hå vad det blåser ute. Efter många år inom resebranschen och flygresor hit och dit vet jag inte vad som hänt med mig och tycker inte alls det är lika kul att flyga längre. Något som kommer med åldern kanske. Huuu vad det kommer gunga i planet idag och det ser jag inte fram emot. Bara att se grekerna göra korstecken inne i planet gör mig nervös.
Enligt Kastrups sida ska SAS-flyget gå som planerat så det ser ut att bli en bra dag. Och blir det inte en bra dag och vi hamnar någonstans i Tyskland igen så bli i alla fall "en rolig historia" på min blogg. Det är det som är bra med att blogga, för så fort något går åt helvete, så tänker jag "Jaja, det kommer i alla fall bli ett bra inlägg på bloggen"!!
Så vi får se vad nästa inlägg bli om. En inställd SAS tur och vi tar oss via Tyskland igen hem till Sverige. Eller ett kärt återbesök på Gekås i Ullared!!!

Ha det bra!!

Inga kommentarer: