Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

fredag 6 februari 2009

Kommer alltid olägligt

Varför kommer vinterkräksjukan alltid lagom till jul? Och varför kommer alltid förkylningar, halsont och influensakänsla innan man ska åka på semester?
Har knaprat värktabletter sedan igår efter det började göra ont i halsen och hela kroppen värker.
Kyriakos har lite hosta och kanske Giorgos förkylning snart hoppas över till oss. Men det är väl så typiskt när man ska resa till Sverige!!
Imorse var jag bara tvungen att åka till min kära doktor och fick kollat halsen. Ingen halsfluss och ingen medicin. Känner mig i alla fall psykiskt bättre nu då jag vet att det är inget fel på mig. Nu jäklar proppar vi i oss mer värktabletter, dricker färskpressad juice, tvättar kläder inför resan, packar och hinner inte känna efter värken i kroppen. Sverige, på söndag kommer vi!!!!

2 kommentarer:

Veronica sa...

Krya på dig! Kul med Sverige resa och förhppningsvis mår du bättre snart.

Kram

JennieC sa...

Köp Echinacea extra från Power Health på apoteket. Det är en brustablett som är fullproppad med c vitamin och smakar gott. Brukar funka på mig i förkylnings i influensa tider. Hoppas ni blir friska tills ni ska resa!