Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

lördag 28 februari 2009

Kaffe

Idag skulle jag åka ner och ta blod- och urinprov. På tom mage. Alltså att gå upp, fixa sig, köra bil, vänta i kö UTAN en kaffe i kroppen. Det är ingen höjdare, kaffeberoende som jag är. Som tur var smet jag upp tidigt och lämnade Kyriakos och Giorgos i sängen och hade bara mig själv att tänka på. Men jag lovar att jag såg kaffekoppar i 1 timme. På vägen ner till kliniken såg jag alla cafén med folk som drack kaffe, busstoppet hade reklam med Nescafé Frappe och jag ser folk gåendes med sin kaffe take-away på väg till jobbet.
Nu är det inte första gången jag gör dessa prover så jag vet sedan tidigare att efter testerna är jag så desperat efter en kaffe att jag alltid har en färdig take-away i bilen som väntar på mig. Så jag slängde mig in i bilen och satt där mitt i trafiken med tutandes bilister och bara njöööööt!!! Lycka!!!!

Inga kommentarer: