Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

måndag 23 februari 2009

Jag i ett nötskal

Innan vi reste till Sverige kunde ni läsa att jag sparade själva packningen in i det sista.
Hur gör jag då med att packa upp? Jo jag hinner knappt mer än innanför dörren förrän jag börjar packa upp, kasta kläder i tvättmaskinen, visa mina fynd för mannen, tvingar honom att prova hans nya kläder och vill helst att han ska montera upp mina nya saker direkt. Vi landade alltså 19,00 i fredagskväll och redan klockan 21,00 var vi i säng och då var resväskan och den stora bagen redan tillbaka i gardroben, tvättmaskinen igång och hade någon kommit in i huset hade dom inte sett spår efter några resenärrer. That´s me!! Lite övereffektiv ibland, haha.

1 kommentar:

Cissi sa...

Precis så där är jag med! Jag kunde inte beskrivit det bättre själv ;) Både vad det gäller att packa och packa upp :))