Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

lördag 7 februari 2009

Glömt att packa

Hur packar du? En vecka innan semestern? Eller i sista sekund?
Jag älskar listor och har under veckan skrivit en lista med alla saker vi ska ha med oss. Då menar jag ALLT. Så nu lördagkväll, dagen innan avresa, börjar jag packa. Går runt och plockar, lägger det på finbordet. Kan erkänna att alla kläder är inte rentvättade utan dom får tvättas i Sverige, sån är jag. De sista sakerna kommer att läggas in imorgon strax innan 10,00 då vi kör mot flyplatsen.

Om bloggen går på halvfart under de kommande två veckorna så vet ni varför. Det är för att vi är på semester i Sverige hos nära och kära!!!

PS: Håll tummarna förresten imorgon för jag och SAS-flygningar är ingen bra kombination. 2 inställda flygningar och lite annat.

1 kommentar:

Veronica sa...

Jag är mer oorganisserad. Packar i sista sekund och ofta plockar jag i alldeles för mycket saker. För man vet ju aldrig :)

Då håller jag tummarna och önskar dig en trevlig resa och mysiga veckor i Sverige!

Kram