Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

söndag 1 februari 2009

Bloggtorka

Inläggen känns lite tama och saknar inspiration. Vardagen rullar på utan något nytt fast samtidigt med en massa frågetecken och nya saker på gång. På mannens jobb var det 19 personer som fick gå. 5 barns pappan satt och grät efter mötet och hela helgen har jag mest tänkt på alla runt om i världen som mister sina jobb och allt elände denna kris medför sig. Suck. Ok man kan inte gräva ner sig för mycket i det men jag kan inte låta bli.
Just nu ser vi bara fram emot söndag då vi flyger till Sverige. Ska bli otroligt skönt och härligt att få umgås med familjen, släkten och vänner.
Idag plockade jag en stor kasse med avokado som ska delas ut i Sverige. Och olivoljan är upphälld i flaskor redan.
Nyduschad efter dagens olivplockning lägger jag mig nu på soffan med sonen och tittar på Tom & Jerry!!
Καλό μήνα - Bra månad!! Som grekerna säger den 1:e varje månad.

1 kommentar:

Tove sa...

Jag har en utmaning till dig... oavsett kris, bloggtorka å annat.
Du skriver aldrig tråkigt! Bara så du vet!