Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

fredag 30 januari 2009

Så var det klippt

Mitt hår. Igår var jag hos frisören. Inget konstigt med det kanske, tycker ni. Men för mig som inte varit hos frisören på över 17 år är det konstigt. Har klippt mitt krulliga hår själv och tycker inte om när någon annan pillar i håret. Men så fick jag för mig att göra något nytt och innan jag ens berättat klart för Giorgos hade han ringt och bokat tid hos vår frisör. Kan säg att jag var nervös och inte njöt jag heller när Maria tvättade och masserade håret. Men sen efter ett tag kändes det lite bättre och jag kunde slappna av. Resultatet blev jättebra och hon fönade ut alla mina lockar så jag kom hem med en rak kort frisyr. Skulle nog sovit sittandes för idag har jag en helt annan frisyr och mina lockar står rakt upp. Ser lite ut som ett nyfött lejon.
Har man lockigt hår vill man ha rakt hår. Och har man rakt hår vill man jättegärna har lite lockar. Är det inte så???

2 kommentarer:

Tessan sa...

Vill ha en bild! =)
Kram

Cissi sa...

Vad kul! Jag som älskar att gå till frisören förstår inte hur du inte kan gilla att bli pillad i håret ;)
Jag har ganska tjockt hår men har alltid önskat mig tunt hår och de med tunt hår säger alltid att de vill ha mitt hår ;)