Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

fredag 23 januari 2009

Rea eller ej?

Innan rean kostade skorna som jag tittat på i skyltfönstret 49 euro. Nu när det är rea står det som tidigare pris 75 euro och nytt reapris 45 euro. Sånt är fusk. Vad jag förstått gör många butiker så. Men staden och affärerna är nästan tomma. Ingen har pengar i denna kris.......men det kan dom gott ha om dom fuskar så med priserna. Typiskt greker.

3 kommentarer:

Svensk chekchouka sa...

men dig lurar de inte!!
vet du, jag var inne pâ mango, de hade 70 % rea, men pâ vad? jag hittade kläder som mâst evara frân kollektioner frân tidigt 90 tal, de har garaterat inte funnits i butiken innan! Jag skulleinte ens vealt ha dem gratis!

angelcom sa...

Jag tycker du ha en kanonblogg!!!
Jag kan skicka dig några bilder jag tog på Kreta i somras om du vill lägga ut dem. (Jag är hobbyfotograf, hur når man dig?). Favvostället är nog Fallassarna.

MVH:

Gabbe, Aneby, Sweden

Karro sa...

Hej Gabbe! Min mailadress finns under presentationen. Maila garna bilder. Ja visst ar Falaserna underbart!!!