Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

måndag 19 januari 2009

Nu är det bekräftat

Att jag var otränad det visste jag. Men att jag var sååååå otränad fick jag bekräftat idag. Träningsvärken ( efter olivplockandet i 7 timmar ) blir bara värre och värre. Kyriakos frågade om jag behövde hjälp att resa mig upp från toasitsen, hmmm......till och med en 3 åring kunde se hur jag led när jag försökte resa mig. Senaste gången jag hade så här ont var.........jättelänge sedan.....så länge sedan att jag knappt minns......NU vet jag. Samariaravinen sommaren 2001, haha. Min första och sista gång genom den ravinen that is for sure!!!
Nu ska jag försöka att krypa i sängs. Imorgon bär det av till Rethymno där Kyriakos ska leka Melina och jag ska dricka kaffe med hennes mamma Camilla ( svenska ). Trevligt Trevligt!!

Inga kommentarer: