Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

lördag 3 januari 2009

Minitågen runt Chania området

Någon googlade efter minitåg. Titta vad jag hittade på mitt kontor här hemma. En broschyr. Och där ser jag ju utflykten som går till mina svärföräldrars by, Koufos. Det finns en massa olika minitåg och olika utflykter/turer. Du bokar turerna genom researrangörer eller direkt med tågen. Dom har små "kiosker" längst turiststråken. Om man inte vill hyra bil och moped kan detta vara ett trevlig sätt att få komma ut på "landsbyggden" och se lite annat än hotell och turistområdena. Ser ni en svenska som tvättar bilen när ni passerar byn Koufos så är det bara jag. Och snälla, ta inte kort på mig, haha. ( För er som inte läst om turisterna och deras fotande ta en titt här. )

2 kommentarer:

Tove sa...

Hej! Kom ingenstans på länken "titt här".
Var ju lite nyfiken då.

Karro sa...

Hej Tove! Nu ska det funka. Jag hade lagt till 2 st http. Prova nu.