Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

söndag 4 januari 2009

Jackpot

Jag har alltid tyckt om att drömma mig bort. Som till exempel att planera en resa, räkna ut en budget för resan, drömma mig bort genom att titta på bilderna och till och med tittat i kalendern efter datum då det skulle passa att resa. Sen att inte resorna blivit av i verkligheten gör inget. Att drömma sig bort är helt gratis och ingen kan hindra mig.
Just nu drömmer jag om de 12.000.000 EURO jag ska vinna ikväll då det är Jackpot. Jag har sedan igår planerat exakt vad jag ska köpa, hur mycket jag ska skänka bort och självklart vart vi ska resa. Min vinstlott ligger i plånboken och jag är stensäker på de 6 utvalda nummerna. Det luktar vinst!!
Jaja, fram tills kl.21,00 då det är dragningen kan jag drömma. Sen landar jag med en duns på jorden och får gå till köket och fixa kvällsmaten. Men visst är det härligt att drömma sig bort??!!!

1 kommentar:

Karin sa...

Hur gick det? Har du vunnit?