Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

tisdag 27 januari 2009

Här ligger John Pohlman i lä......

TV-kanalen Star är vad den heter. Det är många tv-program om just kändisar, lite som en "Se & Hör " kanal. Deras nyheter handlar knappt om den ekonomiska krisen, elände, krig och olyckor. Nej det är kändisar och komiska inslag. Och nu har till och med väderpresentationen blivit komisk. Vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag halvnakna Petroula presentera morgondagens väder????


2 kommentarer:

JennieC sa...

Haha... I know, är det inte hemskt?? Jag blir så full i skratt varje gång, som hon rör sig fram o tillbaka sen då...
Ha det gott!

Karro sa...

Och hon pratar som en liten 4 åring. Jag fasar inför sommaren då hon säkert kommer att presentera kommande värmebölja i biknin, eller ännu värre topless??!!!! På STAR verkar allt vara tillåtet.
Jag följer er renovering och "sänder" lite tålamod till dig, det behövs säkert.