Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

tisdag 27 januari 2009

Grönsaker i stora lass

Jag älskar grönsaker. Frukt kan jag klara mig utan och det enda jag kommer nära är pressad apelsinjuice. Men grönsaker kan jag äta till frukost, lunch och middag. På vårt matbord finns alltid en sallad och sen någon grönsak, som kokt färsk brocolli, auberginer med feta ost, fyllda paprikor eller något annat. Just nu har jag dille på färska champinjoner och avokado.
En gång i veckan åker jag till vår sons gudfar som är just grönsakshandlare och leverar till många butiker och restaurnager i Chania. Så här mycket fick jag för 12 euro. Special price for you, my friend!!!

3 kommentarer:

Majsan sa...

Å....ser helt underbart ut, det är som när jag får levererat hem grönsaker på fredagar till dörren från www.arstiderna.com, lilla julafton.( dock inte riktigt samma bra pris som du fick )
KRAM

Cissi sa...

jag med! Jag älskar grönsaker och som tur är älskar mina barn det med. De äter de hellre råa än tillagade. Grönsaker här är också billigt men inte så billigt som hos dig ;)

Karro sa...

Ja visst är det gott!!!!
För en gång skull är det något som är billig här. Även om de där 12 eurona var special pris.
Bra med kontakter : )