Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

måndag 12 januari 2009

En vanlig måndag

Det regnar och är 10 grader ute. Så inget strömavbrott idag heller.

Antalet besökare på bloggen ökar och nu är det över 100 om dagen. Jag blir superglad och fylls av massa bloggidéer och uppdrag. 100 om dagen tänker kanske någon. Det finns ju dom som har 10 000 tals och Carl Bildt skrev en dag att han hade haft 4 000 000 besökare. Yeah, yeah, jag skriver för att jag vill dela med mig av Kreta, ön som jag och många av er har förälskat oss i.

Helt gratis, utan reklam. Allt direkt från hjärtat.

2 kommentarer:

Ulf sa...

Läser bara för att få lite känsla och atmosfär i den kalla nord samtidigt som jag summerar mina år där och försöker komma ihåg allt.
Rätt som det är så står jag på Xania Airport igen.
Då kan jag uttrycka.
-Nu är jag hemma igen.

cajbee sa...

Kreta smäller nog högre än Bilt för min del i varje fall.
En kompis sa en gång att han visst kunde vara nykter en lördag kväll men varför chansa.
Vi svängde om det till att visst kunde vi resa någon annanstans än Kreta men varför chansa.