Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

onsdag 17 december 2008

Tiden går så fort


Det känns som igår när jag fick se vår son för första gången. Jag vaknade upp kl 09.00 efter akutsnittet men fick vänta tills 13,00. Alltså hade hela släkten och alla vännerna redan sett Kyriakos innan jag fick hålla honom för första gången. Jag låg mest och grät inombords medans jag tittade på allas suddiga bilder från mobiltelefoner som dom tagit på honom. I 9 månader hade jag hemligt oroat mig över "Tänk om min baby är ful och jag inte tycker om honom". Jag blev lättad när sköterskan kom in med detta souvlakibylte, som visade sig vara vår son, och han var det vackraste jag sett.
Idag, 3 år senare, kan jag fortfarande inte få nog av att titta på honom. Jag kan sitta och titta på honom när han sover, försöka läsa hans tankar när han ser fundersam ut och passar på att pussa och krama honom så mycket jag bara får. Vips säger det och han är tonåring och vill inte ens ha en kram. Suck.

Grattis Kyriako på din 3 års dag!!!

1 kommentar:

Madde sa...

Hittade hit genom en länk på en annan blogg :) Jättemysig blogg -lägger till i favoriter- Kul att läsa om andra utlands-mammor :) / Madde (mamma i USA)