Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

tisdag 9 december 2008

Så kom julstämmningen.....


I två stycken tunga och stora Sverigepaket. Fyllda med julklappar, födelsedagspresenter och välling till Kyriakos, Santa Marias kryddpåsar ( här ska lagas stark Thaimat så grekerna blir röda och svettas ), Pepparkakor, hemmagjord glögg med supersöta koppar och skålar till och helt plötsligt fick jag min julstämmning.
Och gissa om jag längtar efter siestan då jag ska ligga på soffan och njuta av Grey´s Anatomy. Har nu fått hela säsong 3, 4 OCH 5. Hur glad blir man inte???!!!!

Tack Mamma, pappa, brossan Krille och Marie & Christian.
Ni är bäst!!!

3 kommentarer:

Cissi sa...

Åh så roligt!!! Paket från Sverige är alltid kul! Har du öppnat julklapparna redan? ;)
Grey's är så bra! Tänk att du har så många säsonger att kolla på efter varandra. Lyllos!

Karro sa...

Nej klart jag inte tjuvöppnat paketen. Men vissa var inte inslagna och Greys skulle jag ALDRIG kunna vänta tills den 24 Dec.
Igår klämde jag 3 avsnitt när Kyriakos sov middag lääänge, tack för det.

Karin sa...

Åh, jag vet att det är ett blått paket på väg till mig också med godis, glöggkryddor och lite annat trevligt! Alltid kul att få paket!