Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

tisdag 2 december 2008

Nu jäklar

Sa jag till mig själv och tog fram saxen och klippte håret. Kände att jag måste ta tag i mig själv och lämna dessa krassliga 6 dagar bakom oss och börja se fram emot julen. Friska!!!
Lite shoppingterapi på Jumbo vilket innebar en massa kassor med julsaker piggnar man alltid till av. Sen en nyklippt frisyr, en dusch och en kaffe. En helt ny människa sitter framför datan. Nu jäklar ska här julpyntas, bakas pepparkakor, klä julgranen och julmusik på högsta volym.

2 kommentarer:

zinkbaljan sa...

Ha ha ha ja ibland måste man sparka till en sjäv i baken så det händer något!! Jag känner igen det där!!
Kram på dig!

Tove sa...

När du är klar hos dig är du välkommen till mig... baka å sånt alltså...