Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

lördag 20 december 2008

Julkort till alla mina bloggläsare


TILL ALLA MINA BLOGGLÄSARE
I GÖTEBORG, UMEÅ, LAHOLM, HALMSTAD, BÅSTAD, SOLNA, STOCKHOLM, MELLERUD, UPPSALA, UDDEVALLA, VISLANDA, HUDDING, BOLLNÄS, FAGERSTA, M
ALMÖ, KALMAR, KARLSKOGA, HELSINGBORG, DOMSJÖ, AVESTA, ÖREBRO, FALUN, SUNDSVALL OCH JÖNKÖPING.
OCH SJÄLVKLART HELA VÄGEN BORT TILL THAILAND,USA, SPANIEN, FRANKRIKE, HOLLAND, DANMARK OCH ISRAEL.
( VIA TRAFFIC FEED KAN JAG JU SE VART MINA BESÖKARE BOR. VET ATT JAG GLÖMT EN MASSA ORTER OCH BER OM URSÄKT FÖR DET. NI ÄR ALLA LIKA VÄLKOMNA OCH UPPSKATTADE PÅ MIN BLOGG )

GOD JUL & ETT GOTT 2009
ÖNSKAR
KARRO PÅ KRETA!!

3 kommentarer:

Julie Roberts sa...

Hvor er han sød!
Jeg læser også din blogg hver dag, så helt til Danmark går den også:-)
Kram Julie

Karin sa...

God Jul och Gott Nytt År till er från Israel!

Tove sa...

En riktigt God Jul & Gott Nytt År önskar jag dig och din familj!