Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

lördag 6 december 2008

I love your blog

Fick en utmärkelse av Lisa med texten I love you blog! Tack för det, Lisa! Förmodar att man inte får sända tillbaka utmärkelsen till dig men du vet att jag starkt gillar din blogg och "hälsar på" dig i Paris varje dag. Tack!!

Det känns som om jag bryter "kedjan" där man de senaste dagarna har mina favoritbloggare redan fått denna utmärkelse. Mina favoritbloggar ser ni längre ner på högersidan.
Hoppas det är ok, Lisa!

2 kommentarer:

mia sa...

Hittade in hit via Lisa. Inbillar mig att du lever mitt drömliv! :)
Hur hamnade du nere på Kreta? Kanske en fråga du får ofta men det är ju så roligt att höra andra tjejers historia. Är du reseledare eller nåt?

Suttit här en bra stund och läst din blogg. Me like!
Väldigt intressant det du skriver i inlägget ovan. Håller helt med.

Kram Mia

Karro sa...

Hej Mia!! Drömliv och drömliv. Jag har ett vanligt liv. Jobbar, städar, jagar en 3 åring, gift med en typisk grekisk karl, lagar mat och stryker som vilken annan. Fast ok jag bor i Grekland. Efter att läst mycket på min blogg kommer du säkert finna både nackdelar och fördelar med detta land. Visst skiner solen men vissa dagar kan detta land och system gör mig fullständigt GALEN!!! Men det är kanske därför jag älskar landet.
Ska snart skriva ett inlägg om hur jag träffade min man. Och ja jag började som reseledare här för 10 år sedan.
Välkommen till bloggen och till Kreta!!!