Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

torsdag 18 december 2008

Fortsättning på resan

Jag skrev här för någon vecka sedan om min felleverans jag gjorde via internet och att paketet som troligtvis skulle ta några turer innan det kommer fram till rätt adress. Ja gissa vilken tur paketet tog?? Den via Europa och ner till Grekland. Jag kunde inte låta bli att skratta när jag igår öppnade postlådan och såg adressen Blablabla 13, 731 00 Chania, Grekland. SVERIGE. Och så skickade posten i Sverige det hit ändå. Porto betalt Sverige står det också. Jaja. Så jag slog snabbt in de tre julklapparna och rusade ner till posten. Nu är paketet på väg tillbaka till Sverige.
Håller tummarna för att det kommer fram tills på onsdag, även om jag tvivlar. Jaja, det var det historian.

Inga kommentarer: