Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

onsdag 26 november 2008

Stranden i November månad

Ok jag kanske inte har någon sandlåda hemma men vad gör det när jag har en hel strand för mig själv!!!!!! // Kyriakos

Det är strålande sol och 26 grader i solen. Då åker man till Marathi stranden. Det var till och med 2 som badade. Lugnt och fridfullt lekte vi och njöt av vädret. Svårt att tro att det är 1:a advent på söndag.
Med ett snöre, tvättklämma och några räkor kan man sitta och "låtsas fiska". Kyriakos nöjde sig med det. En mysig dag!!!

4 kommentarer:

Svensk chekchouka sa...

vilka fina kort!!
Jag har taggat dig, kom in o kolla, kanske vill du vara med?

Karin sa...

Visst är det härligt att kunna vara ute och njuta av stranden "mitt i vintern"!

Karro sa...

Såg att du taggat mig och kollade in dina 7 meningar. Ska försöka hinna med det senare. Just nu har jag en son i soffan som nyser var 4 sekund och jag torkar mest snor.
Ha en bra dag!!!

LINDA sa...

Harligt det ser ut!!!