Bröllop på Kreta

Bröllop på Kreta
Önskar ni att allt är bokat och klart när ni väl anländer till Kreta för er vigsel har ni hittat rätt!

onsdag 29 oktober 2008

Heja Rethymno!!!


Vi åkte som sagt till Rethymno igår. Min mans syster med familj bor där. Dom har också en butik med kött, ost och annat. Så jag passade på att handla en massa kycklingfiléer, färs, ost, korvar, snitzel, kotletter och annat till matlagning. Nu är frysen full och vi klarar oss ett tag. Rethymno är mindre än Chania och jag gillar verkligen den som fick tummen ur röven och skapade strandpromenaden och de nya parkeringesrutorna med gångväg bredvid.




Titta det är fina gatustenar och stolpar överallt så att bilarna inte kan köra upp och parkera.

Jag är så imponerad att jag var ju tvungen att ta några bilder.
Kom igen nu Chania kommun!!
Ni kan också!!!









1 kommentar:

Cissi sa...

Åh vad mysigt! Bra att de inte kan parkera på trottaren ;)
Gott med massa god mat!